Tivoli-Gardens Veteranorkester

Bliv en medspiller i Tivoli-Gardens Veteranorkester den 15. august 2023

UROPFØRSEL i 2023

Tivoligarderforeningens Honørmarch uropføres den 15. august foran Plænen.

En fantastisk march komponeret af Noah Z. Værum.

Kom og vær med til at spille denne march første gang foran et publikum, der helt sikkert bliver begejstret.

Nej

På Tivolis fødselsdag modtager Tivoli-Gardere en fortjent medalje, og vi tidligere TG'ere er med til at festligholde dette for dem og havens gæster.

Det startede på Tivolis 175 årsfødselsdag. I 2021 bestod orkesteret udelukkende med medlemmer af Tivoligarderforeningen for at fejre TGF's 100 års jubilæum, og i år havde alle tidligere TG'ere mulighed for at deltage.

Det benyttede ialt ca. 43 sig af under ledelse af dirigent Niels Salmonsen og anført mod Plænen af tambourmajor Peter Berrig. Efter endt optræden bød Tivoli-Garden og Tivoligarderforeningen på en forfriskning i Jubilæumshaven, hvor dagen også startede med orkesterprøve.

Bliv en del af orkesteret eller fanevagten og tilmeld dig allerede nu.

Forvent orkesterprøve med start kl. 16:10

og det hele slutter kl. 18, hvor du også har

haft social samvær med dine kammerater

fra Tivoli-Garden. Kom allerede fra kl. 15:30.