Meld dig ind i TGF

Meld dig ind i Tivoligarderforeningen

Tivoligarder, en æressag !

Tivoligarderforeningens ungdomsafdeling hedder TGFU - tgfu.dk

GDPR og behandling af dine

data hos TGF.

Et PDF dokument hentes.

Læs mere  her.

Velkommen til at blive medlem af Tivoligarderforeningen.

Ønsker du at blive medlem, så kontakt:

- Bendt Jørgen Storch: formanden@tivoligarderforeningen.dk

- Frank Grotkjær: kasseren@tivoligarderforeningen.dk

I forbindelse med din indmeldelse modtager du digitalt de ikon billeder, som du er på, sammen med andre billeder, der hænger på gangen.

Som medlem af Tivoligarderforeningen opnår du rabat på indgangen til Tivoli og ved køb af Turpas. Efter indmeldelse modtager du et link, hvor dette kan købes enten som årskort eller entre til en enkel dag i Tivoli.

Bliv en del af fællesskabet og mød dine venner fra Tivoli-Garden Da den overvejende del af kontingenten sendes tilbage til deltagerne i forbindelse med arrangementer samt til Tivoli-Garden, så er du med din deltagelse i foreningen med til at støtte fællesskabet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som medlem af TGF.

Når du har sammentalt beløb fra ovenstående og indbetalt på MOBILEPAY: 268350 tilhørende Frank Grotkjær

så modtager du en bekræftelse på købet. Angiv hvem beløbet er fra, og hvad det dækker.